zaterdag 2 februari 2013

Dag 7

We zijn al halfweg :( 
Deze ochtend kreeg ik een lekker ontbijtje met een iet wat te hard gekookt eitje.
Na het ontbijt kreeg ik een lift naar het station. 
Voor dat we met de trein richting Stockholm gingen heb ik nog enkele foto's genomen van een typisch Zweeds huisje in een boom. 
Je kan het echt huren en de bouwer van dat huis komt je dan een ontbijt brengen.
Na een uur met de trein, kwamen we aan in Stockholm.
We zijn eerst naar een toren gegaan, waar we een zeer mooi uitzicht hadden over de oude stad.
Daarna mochten we iets te eten zoeken en een beetje rondlopen in de stad.
We zijn iets gaan eten in de McDo ;) daarna zijn we naar de wisseling van de wacht gaan kijken.
Het was indrukwekkend om te zien maar het was jammer dat je er niet dicht genoeg bij mocht staan.
Na de wisseling zijn we wat winkeltjes gaan bezoeken.
Onderweg kwamen we een eland en een paard tegen, maar ook alle figuren uit Mario.
Om half 4 moesten we in de Ice bar zijn. 
Daar kregen we een lekkere cocktail en hadden we de kans om heel wat foto's te trekken.
Toen ik terug bij mijn gastgezin was kreeg ik een heerlijke lasagne voorgeschoteld.
Later op de avond zijn we dan nog bij Alexander zijn vrienden naar de voorrondes van het eurovisiesongfestival gaan kijken.
Het was weer een geweldige dag!
Ik hoop dat het morge weer zo'n leuke dag word.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten