dinsdag 5 februari 2013

Dag 10

Vandaag zijn we naar het indoor voetbalzaaltje geweest.
Diegene die sport volgen op JB school hadden daar vandaag voetbal training.
Ik had niet echt het gevoel dat ik mee mocht voetballen,
de trainer vroeg enkel Robbe om zich om kleden.
Dus heb ik deze keer maar gekeken.
Maar morgen gaan we voetballen met gewone LO les dus dan doe ik zeker mee!
In de namiddag hadden we Franse les.
De leerkracht dacht dat we van de Walloniƫ waren dus ze had wat voorbereid voor ons.
Maar ons Frans is niet zo goed.
Het was wel een leuke les, ik verstond het Frans en mocht antwoorden in het Engels.
Dan ben ik met Katrijn gaan schoppen.
Ik heb eindelijk een leuke ring gevonden voor 2 vinger die goed past!!
Toen was mijn dag helemaal top!!
In de avond zijn we iets gaan eten.
Het was weer een gezellige dag!
De tijd begint op te raken, heeeeeeel jammer.
Maar ik mis het thuisfront wel.



1 opmerking: