donderdag 7 februari 2013

Dag 12

Het is al de voorlaatste dag!!
Toch wel jammer, maar ook weer niet.
Vandaag nog maar eens voetbal. Heb niet meegedaan ik wou de groep niet verstoren.
Het was wel gezellig tijdens de middag.
Ik zat met het enige voetbal meisje aan tafel.
Ze was heel vriendelijk. Het was leuk haar te leren kennen.
De namiddag was een beetje vreemd.
Johan moest 1 uur lesgeven dus hij zei ja ga maar 1 uur iets doen.
We hebben een dutje gedaan in de zalige zetels in de school.
Daarna hebben we even samen de papieren bekeken.
Ik hoop dat hij nu begrijpt wat hij moet doen want ik zou die papieren graag terug krijgen.
Dus we hadden heel vroeg gedaan.
Dan zijn me maar weer wat gaan shoppen ;)
Ik ben toch wel wat shopverslaafd. Maar ach wat moet ik anders met het geld :p
Weeral een leuk topje bij.
Daarna zijn we gezellig iets gaan eten.
En naar de film geweest.
Het was een leuke film maar wat moeilijk te volgen.
Het was een top avond.
Misschien komen er nog veel meer want het sneeuwt nogal hard.
We zien overmorgen wel ;)

3 opmerkingen:

  1. Het wordt nu toch stilletjes aan tijd om weer naar je eigen bedje te komen hoor, er liggen fris gewassen lakens op. En je centjes zullen ook wel bijna op zijn...
    Nog een toppie laatste dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee mijn centjes zijn nog niet op, dus we gaan vandaag nog een keer goed shoppen ;)
      Als ik maar thuis geraak, het gaat namelijk heel hard sneeuwen deze nacht.

      Verwijderen
  2. Zie dat je valies niet te zwaar wordt van al dat shoppen ;)

    BeantwoordenVerwijderen