zondag 3 februari 2013

Dag 8

Vandaag had ik echt een heel gezellige dag met mijn hele gastgezin. 
Toen ik deze ochtend opstond stonden er lekkere Amerikaanse pannenkoeken met stroop voor me klaar. Ze waren echt heerlijk.

Na het ontbijt zijn we met zijn allen naar het vakantiehuis van de broer van Asa gegaan.
Daar konden we dan schaatsen op het natuurijs.
Asa haar broer en zijn kinderen waren er ook.
Hij heeft voor ons lekker hamburgers en hotdogs gemaakt. 
(het was een beetje een Amerikaanse dag qua eten)
Ik en Alexander zijn helemaal naar het volgende eiland geschaatst.
Ik heb me onderweg vereeuwigd in het ijs ;)

Na een dagje schaatsen zijn we terug richting het huis gereden.
We hebben enkele bambies gezien.
Onderweg zijn we nog even gestopt in een winkelcenter.
Ik heb een hele leuke broek en schoenen gevonden (sales).

Voor het avondeten waren we uitgenodigd bij de ouders van Asa.
We hebben rijst met (Zweedse) stoofvlees gegeten. Dat was ook heel lekker!
Ik kreeg een rondleiding door het huis.
Daarna hadden we nog een 'fika'. 
Na de fika zijn we door gereden.
Ze waren zo vriendelijk voor mij.
Ik apprecieer het echt dat ze me uitgenodigd hadden.
Van de mama van Asa heb ik nog Zweedse chocolaatjes meegekregen. (die ik bewaar voor thuis)

En dan morgen weer terug aan het werk!








1 opmerking:

  1. Ik ben stilaan sprakeloos. En benieuwd naar je nieuwe broek en schoenen. Als je de bagage maar weer thuis krijgt....Werk ze!

    BeantwoordenVerwijderen