woensdag 6 februari 2013

Dag 11

Dit keer heb ik wel mee gevoetbald.
Het was heel leuk! Ze hadden zowat hetzelfde niveau als ik, nu was ik zelf 1 van de betere.
Voelt altijd goed :p.
Vooral de match op het einde was heel leuk! 
Maar ik kan ook nooit een goal maken om de één of andere reden.
In de namiddag hadden we weer een Zweedse les.
Het leek wel of er geen einde aan kwam. 
Die was iets minder.
Maar mijn avond was helemaal TOP!!
Eerst zijn ik Alexander + papa + buurjongen + vriend buurjongen naar een bandy game gaan kijken.
Het was plezant om een keer te zien!
Jammer genoeg heeft Vasteras niet gewonen.
Na de game zijn we terug richting gastgezin gereden.
Daar hebben we nog een groot sneeuwbal gevecht gehouden.
En een hele hele hele mooie sneeuw prinses gemaakt :)
Zo dit was weer een top dag! 
Morgen weer meer nieuws.



1 opmerking: