dinsdag 29 januari 2013

Dag 3

Vandaag hadden we een heel leuke dag!!
We zijn in de voormiddag met enkele studenten van JB school naar de fitness geweest. 
In de namiddag zijn we gaan schaatsen op het 3e grootste meer van Zweden.
Het was een hele trip, maar het was heel mooi en heeeeeeeel leuk!!!!
Als we elke dag zo gaan sporten blijf ik zeker goed in vorm. 
In de middag zijn we met enkele studenten gaan eten in het restaurant van de school. 
Ook daar was het heel lekker, maar ik heb nu al 3 keer kip gegeten deze week, dat vind ik niet zo erg.
Toen we terug richting school gingen zijn we gaan kijken naar enkele jurken van de bekende Zweedse ontwerper Lars Wallin. 
De jurken waren heel mooi!! Hier zie je enkele foto's.


Ander waren grappig! Hier ook een foto.


4 opmerkingen:

  1. wauw! echt een leuke dag gehad dus! Super, zie je morgen. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zeg! Ik hoop dat je nog terug komt naar het grijze, kletsnatte, stormachtige Belgie. Schaatsen op natuurijs fantastisch. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik kom nog wel terug hoor ;) Ik hoop wel dat het weer dan iets beter is!

      Verwijderen