donderdag 17 januari 2013

Hallo,
Ik ben Floor en ik ben 17 jaar.
Ik ben geïnteresseerd in sport, maar Kazou monitor zijn is ook ongelofelijk leuk!
Over een week vertrek ik naar Zweden.
Dit is mogelijk door een uitwisselingsproject van de Leonardo Stichting.
Door hen heb ik ook kennis kunnen maken met Alexander ( Een Zweedse jongen die 3 weken heeft meegedraaid in ons gezin). Het was zeker een meevaller. Moesten ze het nog eens vragen om gastgezin te zijn, ik zou het niet afslaan. Dankzij Alexander heb ik nog meer zin om naar Zweden te vertrekken. Hij heeft heel wat verhalen verteld over de verschillen tussen België en Zweden. Het eerste wat hem opviel was dat we hier in België in de hoogte bouwen terwijl er in Zweden meer gelijkvloers gebouwd wordt.
Ik kijk er al enorm naar uit!





4 opmerkingen:

  1. Hej Snygging! geweldige titel! hahah xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er geraakt met al je bagage, nu kan alles alleen maar simpel zijn 8-) veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Floor,

    heel veel plezier in Zweden, ik zal zeker af en toe komen piepen op je blog!

    Groetjes!
    Hilde en Co

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je de blog volgt! Ik hoop ook dat het 2 leuke weken worden, maar dat denk ik wel! :)

      Verwijderen