donderdag 31 januari 2013

Dag 5

We moesten vandaag om half 10 in de fitness zijn, dus ik had geluk want ik kon wat langer slapen.
Als we daar waren hebben de leerkrachten de leerlingen een trainingsschema gegeven, 
waar ze dan 9 weken mee zullen werken. 
Robbe en ik mochten op ons zelf wat work-outs doen. 
Ik heb wel een beetje teveel geworkout, want ik ben helemaal stijf!
In de middag kregen we heerlijke pannenkoeken met slagroom en rode jam.
Het was echt lekker!
In de namiddag hadden we een les waar ik niet eens wist welke les we aan het volgen waren.
Gelukkig hadde we om 2 uur al gedaan, want de lessen in het Zweeds zijn heel moeilijk te volgen.
Omdat we zo vroeg gedaan hadden zijn we maar eens langs gegaan bij Ines en Cedrik.
Samen zijn we nog iets gaan drinken.
'S avond ben ik met de mama van Alexander naar haar kunst-atlier gaan kijken,
ze maakt hele mooie schilderijen.
Als avond eten was het een heerlijke spaghetti bolognese.
En nu nog wat luierikken in de zetel!!




3 opmerkingen:

  1. Goh genieten, geniete, genieten. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Floor,
    je hebt het daar duidelijk naar je zin, leuk!
    Is het daar nu (heel) koud eigenlijk, of valt dat wel mee? Je hebt er in ieder geval geen last van blijkbaar! :)
    Nog veel plezier, groetjes uit ons nat en miezerig landje, al moet ik zeggen... het eten valt ook hier best mee: vanavond frietjes ;)!

    Doei!
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je de blogs leest! Nee het is nog niet zo koud geweest, bijna altijd +0 °c maar de volgende dagen worden kouder.

      Verwijderen